MUSICAL KONCERT

THANKSGIVING + BLACK FRIDAY

helloitsme moin

Sidste weekend fik jeg endelig lov til at opleve thanksgiving og black friday, som var noget af det jeg har glædet mig mest til ved mit udvekslingsår. Det hele levede fuldstændig op til mine forventninger, og jeg havde den fedeste lille ferie.
Om onsdagen, hvor vi havde fri, brugte vi hele dagen i køkkenet på at lave mad. Vi skulle forberede det store thanksgiving måltid. Det hele smagte så godt. Både kalkun, stuffing, kartoffelmos, pumpkin pie – det hele var så lækkert!

Dagen efter kørte vi til Kansas City. Vi overnattede på et hotel fra torsdag til søndag. I de dage fik vi bl.a spist på en masse forskellige lækre restauranter, vi stod på skøjter, besøgte Wades familie og vi fik i den grad også shoppet på black friday. Vi stod op kl. 5 for at gå ned på the plaza, hvor de lidt mere dyre butikker ligger. De fleste butikker åbnede ved 6 tiden, og der var slet ikke så mange mennesker som jeg havde forestillet mig. Senere tog vi i shoppingcenteret, og det var her alle menneskerne gemte sig. Vi var der maks en time, og så måtte jeg ud derfra. Det var forfærdeligt med alle de mennesker.

Foroven kan I se en masse skønne billeder fra den lange weekend, samt en lille video jeg fik smidt sammen.